سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مشترکین در حوزه ICT راه اندازی شد

سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مشترکین در حوزه ICT راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند و به نقل از معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری سامانه جدیدی جهت ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکین در حوزه ICT راه‌اندازی شده است.

 سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مشترکین در حوزه ICT راه اندازی شد

با توجه به گفته‌های حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مشترکین با هدف بهره‌مندی از نظرات مشترکین برای ارتقای بهبود کیفیت ارایه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارایه ‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه‌اندازی شده است.

این سامانه قابلیت‌های مختلفی از جمله: امکان ثبت شکایت‌ها براساس موقعیت جغرفیایی، امکان مشاهده شکایت‌های سایر مشترکین از ارایه‌دهندگان خدمات به صورت مکان نمای جغرافیایی و همچنین مشاهده نقطه نظرهای فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد. علاوه بر این موارد قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت و امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری و امکان اعلام شکایت با روش‌های مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی دارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید