چگونه می‌توان پیامک تبلیغاتی ایرانسل را لغو کرد

چگونه می‌توان پیامک تبلیغاتی ایرانسل را لغو کرد

برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل از کد #800* (ستاره هشتصد مربع) استفاده کنید. این روش ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل است. البته اگر به‌ هر دلیلی استفاده از کد دستوری USSD برایتان عمل نکرد، راه‌های دیگری با استفاده از ارسال پیام کوتاه و استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز وجود دارد. با صرف چند دقیقه زمان برای مطالعه این مقاله، به‌راحتی اطلاعات کاملی در مورد قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل دریافت خواهید کرد.

روش‌های لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل؛ همه روش‌ها در یک نگاه

پیام‌های تبلیغاتی عموماً از طریق سیستم‌های اتوماتیک ارسال می‌شوند و هر روز نیز بر تعداد این پیام‌ها افزوده می‌شود. روش‌های زیر، راهی برای حذف پیامک تبلیغاتی برای همیشه است. در جدول زیر همه روش‌ها همراه با توضیحات آمده است:

روش توضیح 
استفاده از کد USSD

برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل، کد دستوری #800* (ستاره هشتصد مربع) را شماره گیری کنید.

ارسال پیامک 

کاربران می‌توانند با ارسال عدد 2 به شماره 5005 درخواست لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را ثبت کنند.

اپلیکیشن ایرانسل‌من

با مراجعه به قسمت «خدمات پیامکی» در این اپلیکیشن، گزینه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد.

در نظر داشته باشید که این روش‌ها فقط برای ایرانسل کاربرد دارد و برای لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول باید از کدهای دیگری استفاده کرد.

استفاده از کد USSD؛ ساده‌‌ترین روش برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل، اولین و ساده‌ترین راه، استفاده از کد دستوری USSD است. کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #800* (ستاره هشتصد مربع) با تلفن همراه خود، فرآیند لغو پیامک‌های تبلیغاتی را آغاز کنند. این کد دستوری کاملا رایگان بوده و به راحتی امکان لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را برای کاربر فراهم می‌کند.

پس از ارسال این کد، کاربر با انتخاب گزینه لغو پیامک‌های تبلیغاتی، می‌تواند از دریافت پیامک‌های آزاردهنده جلوگیری کند. در نظر داشته باشید که استفاده از کدهای دستوری ایرانسل یا هر اپراتور دیگری یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ارسال درخواست و دریافت نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

استفاده از کد USSD؛ ساده‌‌ترین روش برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل، به شماره 5005 پیامک ارسال کنید

راه دیگر برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل، ارسال اس‌ام‌اس است. کاربران می‌توانند با ارسال عدد 2 به شماره 5005 درخواست لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را ثبت کنند. این روش نیز ساده و سریع است و بدون نیاز به اینترنت انجام می‌شود؛ بنابراین برای کاربرانی که به اینترنت دسترسی ندارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

لازم به ذکر است که حتی با خرید سیم کارت ایرانسل نو نیز امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید به محض دریافت سیم‌کارت خود، با ارسال پیامک یا هر روش دیگری،‌ دریافت پیامک تبلیغاتی را قطع کنید.

استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌ من؛ روشی با استفاده از اینترنت

اپلیکیشن ایرانسل‌من یکی از ابزارهای مفید برای مدیریت حساب کاربری و خدمات ایرانسل است که به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی پیامک‌های تبلیغاتی خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن در دسترس کاربران ایرانسل قرار دارد و از طریق آن، علاوه‌بر خدمات دیگر مانند بررسی بسته‌های اینترنت و شارژ، کاربران می‌توانند بخش پیامک‌های تبلیغاتی را مدیریت کنند. 

با مراجعه به قسمت «خدمات پیامکی» در این اپلیکیشن، گزینه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد. در نظر داشته باشید که قبل از فروش سیم کارت ایرانسل، از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من بدهی سیم‌کارت را بررسی کرده و آن را پرداخت کنید.

استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من؛ روشی با استفاده از اینترنت

برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل از روش‌هایی همچون کد دستوری #800* (ستاره هشتصد مربع)، ارسال پیامک به 5005 یا استفاده از اپلیکیشن ایرانسل‌من، رایج است. این روش‌ها علاوه بر سهولت استفاده، رایگان بوده و در کمتر از چند دقیقه به نتیجه می‌رسند. همچنین توجه داشته باشید که لغو پیامک‌های تبلیغاتی باعث کاهش مزاحمت می‌شود، اما ممکن است برخی از پیام‌های تبلیغاتی حاوی اطلاعات مفید مانند تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را نیز از دست بدهید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل