بیشترین شکایت ثبت شده در آذرماه مربوط به اینترنت است
به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، و بر اساس اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیشترین شکایتهای ثبت شده در آذرماه 98، مربوط به حوزه اینترنت (57.6 درصد) و کمترین شکایات مربوط به حوزه سرویس ارزش بوده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر طبق تعداد تیکتهای ثبت شده در سامانه سپاس به مشترکین در هفت حوزه کاری شامل: اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان دولت و سرویس خدمات ارزش افزوده امکان طرح شکایت را فراهم کرده است.
سپس در گزارشی به مقایسه آمار شکایات مشترکین در بازه زمانی آذرماه نسبت به آبانماه سال جاری پرداخت.
نتایح بررسی کارشناسان فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بین هفت حوزه نامرده نشان میدهد، تعداد شکایات ثبتی در آذر ماه نسبت به آبان ماه 26.4 درصد و نسبت به مهره ماه 26.2 درصد افزایش داشته است.
یکی از نکات قابل توجه افزایش چشمگیر شکایات حوزه اینترنت است که در آذرماه نسبت به آبان ماه افزایش 60.8 درصدی داشته است.
در آذر ماه از طریق درگاه مرکز تماس (195)، 6 هزار و 643 مورد شکایت ثبت شده است که 54.2 درصد کل شکایات ثبتی در آذرماه بوده و نسبت به آبانماه افزایش 18.4 درصدی داشته است