رسیدگی به شکایت کاربران از طرح اینترنت غیرحجمی

رسیدگی به شکایت کاربران از طرح اینترنت غیرحجمی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با توجه به این که مصوبه اینترنت غیرحجمی از آذر ماه امسال اجرایی شده است برخی کاربران از سرویس دریافتی با توجه به سرعت خریداری شده و نیز قطع و وصل اینترنت شکایت دارند.

نسترن محسنی سرپرست دفتر بررسی‌های فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص اعتراض مشترکین از کیفیت سرویس دریافتی گفت: یقینا شکایت و نقطه نظرات در این مورد بسیار زیاد است اما در ابتدا باید نظر کاربران به صورت فنی بررسی شود و صرفا به یک ادعا نمی‌توان بسنده کرد. با این حال روزانه درصد بالایی از حجم فعالیت بخش نظارت رگولاتوری، رفع دغدغه مردم از سرویس اینترنت می‌شود.

رسیدگی به شکایت کاربران از طرح اینترنت غیرحجمی

با توجه به گفته‌های محسنی اعتراض مشترکین از کیفیت سرویس دریافتی نادیده گرفته نمی‌شود.

در مصوبه 266 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بر تضمین 95 درصدی زمان بر سرعتی که کاربر تقاضا دارد و حجمی که دریافت می‌کند، تاکید شده است بنابراین در این مصوبه موضوع کیفیت اینترنت بسیار عمیق‌تر از مصوبات قبلی دیده شده است.

وی افزود: ارتقای کیفیت مدنظر رگولاتوری است و اینطور نیست که اپراتورها بخواهند با دورزدن مقررات، کیفیت را پایین بیاورند. براین اساس باید موارد مورد نظر کاربران اعلام شود و بخش نظارت رگولاتوری آن را بررسی و پیگیری کند.

محسنی با بیان اینکه نظارت هم از راه دور و با مانیتورینگ سیستم‌های اپراتورها صورت می‌گیرد و هم به صورت موردی و بدون اطلاع اپراتورها، با بررسی سرویس کاربران انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورتی که در این زمینه کوتاهی صورت گرفته باشد حتما به اپراتور تذکر داده شده و باید رفع تخلف شود. در این زمینه به زودی گزارشی از روند اجرای این مصوبه از سوی رگولاتوری، اعلام می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید